Sider

2.9.15

OOTD Bye bye Summer!


Enhver kan vist se, at mine ben ikke har fået set særligt meget til solen denne sommer - jeg går ud fra, at der er rigtig mange af jer derude, der har det på samme måde? Nu er der vist ikke så meget andet for end at byde efteråret velkommen og for at være ærlig, så ser jeg da faktisk også frem til strømpebukser, små støvler og bløde trøjer. Sættet her er fra Zizzi og fås lige nu også i blåt på webshoppen (link til nederdelen) og jeg er ret vild med det abstrakte print og den diskrete rullekrave, som er meget moderne netop nu. Jeg glæder mig allerede til også at have det på med strømpebukser og en lang cardigan. Jeg elsker når en style så nemt kan transformeres fra den ene årstid til den anden. 

English:
Everyone can tell that my legs haven't seen much of the sun this Summer! Now there's not much else to do than say bye to Summer and welcome the Autumn and to be honest I'm kinda looking forward to wearing tights, boots and soft cardigans too. This outfit is from Zizzi and I love the abstract print and the discrete turtle neck, which is so in style right now. I can't wait to wear this outfit with tights and a longlined cardigan. I love it when a style transforms so easily from one season to another. 




1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...