Sider

17.3.15

Wish I was wearing (this in Paris)

Jeans and top - Junarose / Bag and watch - Asos / Shoes - Ecco / Lips - Clinique via Matas
Nøj, jeg gad godt have det her på i dag. Allermest gad jeg nok godt have det på, mens jeg gik rundt i Paris. Det kommer ikke til at ske lige nu, men man har vel lov at drømme? Det er ikke det mest urealistiske scenarie i verden, bortset fra, at jeg i virkeligheden aldrig kunne drømme om at tage hæle på midt i en storbyferie (... eller i det hele taget, for at være helt ærlig. Jeg KAN bare ikke det dér med hæle). Men Paris står ikke på programmet i år. Jeg var der sidste år og det må så være nok for nu, men derfor er det svært ikke at sukke længselsfuldt, når nu man finder et outfit, der bare passer helt perfekt til byen. 

English:
I wish I was wearing this today. Most of all I wish I was wearing this today - in Paris. I won't find myself anywhere near Paris anytime soon but a girl can dream, right? It's not THAT unrealistic after all, except from the fact that I would never wear heals walking around any city (... to be honest I wouldn't wear heals at all. I just can't stand the pain). But Paris isn't in our plans this year. I was there last year and that's enough for now. However it's hard not to wish to go when you find an outfit that would fit the place perfectly, right? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...