Sider

31.12.14

Happy New Year!!!


GODT NYTÅR!!!

Skal I holde stor fest i aften? Eller skal I bare have en stille og rolig aften ligesom mig? Uanset hvad håber jeg I får en dejlig aften. 

Her på årets sidste dag skal lyde en stor TAK til jer! Tak fordi I læser med. Tak fordi I giver respons (selvom man vel altid kan ønske sig mere). Tak fordi I følger med på Instagram (@Malenefl) og Facebook . Tak fordi I har hængt I i løbet af året, hvor bloggen har været præget af speciale-travlhed og babykuller. Jeg holder sgu af bloggen på grund af jer og jeg glæder mig til at dele 2015 med jer. 

HAPPY NEW YEAR!!!

Are you having a big party tonight? Or are you staying in for a quiet evening like me? No matter what you're up to I hope you'll have an amazing evening. 

On this - the last day of the year I want to say THANK YOU! Thank you because you're reading my blog. Thank you for giving feed back (even though I always wish for more comments - however I love each and every one). Thank you for being a follower on Instagram (@Malenefl) and Facebook. Thanks for sticking with me and the blog during a year that has been marked with the fact that I've been super busy doing my thesis and being pregnant and becoming a mother. I love the blog because of you and I can't wait to share 2015 with you guys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...