Sider

8.12.14

Currently dreaming about....

December betyder mere eller mindre shoppestop for mit vedkommende, fordi man aldrig ved, hvad der ender under træet - men derfor må man vel godt sidde og drømme, ikke? Lige nu drømmer jeg blandt andet om:

English:
December always come with a shopping stop for me (at least when it comes to gifts with the tag "from me to me"), because you never know what will end up under the tree at the end of the month. But that doesn't mean you can't dream, right? Right now I'm dreaming about: 
Nilens Jord Face Oil Argan & Apricot 30 ml
Ansigtsolie fra Nilens Jord, fordi min hud er blevet vanvittig tør efter jeg har født. Muligvis også fordi vinteren er ankommet. Jeg forsøger med fugtgivende serum og cremer, men jeg drømmer om at prøve en ansigtsolie også og håber, at det lige kan give det fugtboost, jeg har brug for. 

English:
Face oil since my skin has gone really, really dry after I gave birth. It might be because of the cold weather too but either way I want to do something about it. 


Den ene halskæde efter den anden.... Den her fra Kobra taler til mig, fordi jeg er vild med perler og fordi jeg godt kunne tænke mig noget, der kunne være et slags barselssmykke. Jeg forestiller mig lillepigens navn og fødselsdato indgraveret og så en lang kæde. Pænt! 

English:
I'm dreaming about one necklace after the other at the moment. This one speaks to me because I love pearls and because I would love a jewellery that reminds me of the pregnancy and birth of my little girl. I imagine her name and date of birth on the tag and a long chain. Pretty!


... men om det skal være den med hjertet i stedet for er jeg meget i tvivl om...? 

English:
However I can't decide if I like the one with the heart better...? 

Nu vi taler om halskæder, ikke? Så er jeg faldet pladask for den her simple skønhed fra Julie Sandlau. Jeg er helt vild med de små sten i kæden og det eneste problem jeg har lige nu er pengepungen og det dér med at beslutte mig for, hvor lang kæden egentlig skal være. Men hold nu op, hvor er den smuk! Før eller siden skal den flytte ind i mit smykkeskrin, har jeg besluttet mig for. 

English:
And speaking of necklaces... I'm completely in love with this simple beauty from Julie Sandlau. I love the small stones in the chain and the only problem I have right now is having enough money to buy it and deciding how long I want it to be. It's so beautiful and I'm sure it'll be moving into my life some day, since I can't stop thinking about it. 

1 kommentar:

  1. Jeg synes at perlen med hjertet er den sødeste :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...