Sider

15.10.14

Wish I was wearing: Christmas Party

Dress - Carmkoma / Necklace - Asos / Clutch - Asos /
 Ring and earrings - Pieces by Julie Sandlau / Shoes - Asos 
Okay... Jeg ved godt, at det lyder decideret tosset at begynde at snakke om julens fester allerede nu, men ikke desto mindre har jeg en pointe med det. Det er altså ikke kun fordi, jeg altid går i julekoma så snart jeg får chancen (hvis ikke det var fordi min kæreste satte en fod hårdt i gulvet hver oktober, så havde jeg allerede shoppet mig halvvejs fattig i julepynt nu. For ikke at tale om juleskumsnisser - uhm. Jeg åbnede for årets første pose igår, ups). Men nej - der er altså en rigtig pointe. Det er nemlig sådan cirka omkring nu og i den nærmeste fremtid at de såkaldte party kollektioner begynder at lande i butikkerne. Og reglen er, at hvis man vil have lov til at have noget at vælge imellem, så skal man være tidligt ude. 

Kjolen her er fra Carmkoma og jeg er faldet pladask for den. En lille sort kjole går man aldrig galt i byen med og jeg kunne faktisk godt bruge en klassisk sort kjole i god kvalitet i mit skab. Så har man da altid noget at tage på, for den lille sorte passer til enhver begivenhed. Jeg er vild med den gennemsigtige del af toppen, som gør det hele ekstra feminint og tilføjer lidt kant samtidig. 

Forresten - hvis du er baseret i Århus, så har jeg et tip: På fredag, den 17. oktober, mellem 11 og 16 er der Carmakoma shoppingevent i Salling. Carmakomas kollektion er nemlig blevet flyttet fra plus-size-hjørnet og ud til de "almindelige" kollektioner. Det bliver fejret med 20% i tidsrummet og goodiebags til de hurtigste. Læs mere og meld jer til eventet her.

English:
I know it seems crazy to talk about christmas parties now but trust me - I do have a point! It's not just the fact that I love Christmas and the fact that I would have bought too much Christmas stuff already if my boyfriend wasn't there to say NO. No no, I have a good point talking about this - now and in the nearest future the party collection are hitting the stores. And if I haven't already told you the rule of shopping; if you want to have the chance to choose you have to check out the collections early. 

The dress is from Carmakoma and I'm completely in love. You can never really do anything wrong with a little black dress. I wouldn't mind having a classic black dress in a nice quality in my closet, that's for sure. With a black dress you always have something to wear, since it goes for almost any occasion. I love the mesh panel at the top - somehow it makes the dress feminin and edgy at the same time.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...