Sider

31.10.14

OOTD: Shades of grey, part 1.


Nogle gange flytter der et stykke tøj ind i skabet, som man bare ved bliver et kæmpe-hit. Sådan har jeg det med kjolen her - jeg vidste det med det samme og jeg er stadig overbevist. Og for at det ikke skal være løgn, har jeg hele to outfit-indlæg til jer med netop denne kjole. Det her er det første - det andet kommer nok senere i weekenden. 

Kjolen er fra danske Carmakoma og har et helt fantastisk snit, hvis I spørger mig. Den er perfekt til min højgravide mave, men jeg glæder mig også meget til at tage den på, når jeg ikke er gravid længere. Skater-snittet passer næsten til alt og alle. Jeg er i hvert fald fan! Og kan vi så lige tale lidt om ærmerne i kjolen her? Jeg synes de er geniale. Og jeg er helt tosset med at kjolen er pæn, men afslappet på samme tid. Kort sagt; jeg er tosset med den, så der skal lyde et stort tak til Carmakoma her fra. 

English:
Sometimes something moves into your closet and you just know it's going to be great. I feel that way about this dress - I knew it right away and I'm still convinced. To tell you the truth I have more than one outfit post with this dress - this is the first one and you'll probably see the other one later this weekend. 

The dress is from the Danish brand Carmakoma and I love the cut of it. It's perfect for my baby bump, but I'm sure it'll be perfect after I give birth too. The skater-dress cut is amazing and fits almost everyone. I'm crazy about it, that's for sure! And can we just talk about the sleeves on this dress? They're just brilliant! And I love how the dress is pretty but casual at the same time. To say it with few words; I love this dress! Thank you so much Carmakoma! 





2 kommentarer:

  1. Den ser bare for lækker ud. :) ved du hvornår den kommer i butikkerne ? For det snit ser ud til også at passe min krop;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tanja. Den er vildt lækker! Style-navnet er Jolie og jeg tjekkede lige efter - jeg tror faktisk kjolen er fra i sommers. Jeg har ikke haft held med at finde den på Carmakomas egen hjemmeside, men den er stadig på Ellos (men kun i nogle størrelser - til gengæld på tilbud): http://m.ellos.dk/carmakoma/kjole-jolie/434328?Nao=5&Ntt=jolie&Ntk=All&selArt=365366&pID=434328&page=0

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...