Sider

7.10.14

OOTD: Red lips and blue eyes.


Den opmærksomme læser har sikkert allerede opdaget, at jeg i de sidste par outfit-indlæg har haft tøj på fra mærket Jackie. Jackie forhandles i Bilka og går så vidt jeg er orienteret op til en størrelse 52 og jeg har fået tilsendt nogle styles til test. Priserne er gode og jeg synes, med hånden på hjerter, også at kvaliteten følger ret godt med (og umiddelbart er efterårsvarerne i endnu bedre kvalitet end sommervarerne, jeg blev tilsendt tidligere på året). Jeg synes også det er tydeligt, at folkene bag Jackie har besluttet sig for at gøre en indsats i forhold til designet og det betyder altså ikke så lidt. 

Kjolen her er også fra Jackie og jeg er ret fjollet med detaljerne på skuldrene, som giver lidt ekstra kant. Jeg glæder mig til at bruge kjolen i løbet af efteråret - med blazerjakker, som her, men også med store vamsede cardigans. Inden længe kommer endnu et Jackie-relateret indlæg med min absolutte favorit. Den har i måske allerede set hos nogle af de andre skønne bloggere og det er der en grund til - det er nemlig en skøn, blød efterårsklassiker som er svær at stå for. 

English:
You might have noticed already that quite a few of my latest outfit posts have been featuring the brand Jackie. Jackie is sold at the Danish supermarket Bilka and goes to a size 52 as far as I know. I've been send some styles for review. The prizes are great and I really think that the quality of the clothes are pretty great as well (and it seems to me the quality of the autumn styles are even better than the summer styles I was sent earlier this year). I also think it's clear to see that the people behind decided to focus on the design and that's a huge deal! 

The dress I'm wearing here is from Jackie as well and I'm crazy about the details on the shoulders that give the dress some edge. I'm looking forward to wearing it this autumn - with a blazer like here but also with warm, soft cardigans. I'll be posting one more Jackie related post in the nearest future and it features my absolute favourite. You might already have seen it on some of the other beautiful Danish bloggers around and with good reason - it is a lovely, soft autumn classic and hard to resist. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...