Sider

14.10.14

OOTD: Hello Autumn

Nogle af jer kan måske huske, at jeg i sidste uge lovede jer et outfit med en vaskeægte efterårs-darling. Så fik jeg helt vildt travlt ude i den virkelige verden med at gøre vores nye lejlighed klar til tøse-invasion og før jeg så mig om var en ny uge godt igang. Men her kommer den altså: cardiganen som meget vel kunne gå hen og blive min allerbedste efterårsven. Cardiganen er fra Jackie, som forhandles i Bilka, og den er simpelthen så blød og rar og varm. Jeg elsker længden på den og at den har lommer og den er bare så hyggelig at have på. Både toppen og nederdelen er også fra Jackie. Toppen er fra sommerens kollektion, men nederdelen skulle være i butikkerne lige nu. 

I dag skal jeg da også lige for at efteråret har ramt Danmark, hva'? Så er det frem med den varme te, de varme sokker og de store jakker. Det er nu alligevel lidt hyggeligt, selvom regnen står ned i stænger udenfor mine vinduer. 

English:
Some of you might remember that I promised you an outfit with a true Autumn darling last week. Suddenly I had so much to do trying to get our new place ready for the invasion of some of the best girls I know and before I knew it a new week had begun. But here it is; the cardigan that just might become my very best friend this fall. It's from Jackie and it's soft and comfortable and warm. I love the lenght, I love the pockets and I love how soft and cozy it is. Both the skirt and the top are from Jackie too. The top is from the summer collection, but the skirt should be in stores right now! 

Autumn has really come to Denmark now. It's okay; hot tea, warm socks and big, comfortable jackets. I can deal with it even though it's raining soooo much right now. 







I weekenden havde jeg som sagt besøg af nogle af de skønneste piger jeg har i mit liv og jeg følte mig simpelthen så elsket hele weekenden, at jeg næsten ikke kunne stoppe med at tude over tanken, da jeg søndag sad og var helt udkørt, mens vores opvasker klarede den værste oprydning. En enkelt af pigerne har jeg kendt i 19 år (hvordan kan det overhovedet lade sig gøre?!), en håndfuld af dem i 10 (igen; jeg føler mig altså ikke gammel nok til at have kendt nogen som helst i 10 år?!), de to af dem i fem og en enkelt i et par år - og de er allesammen de bedste piger i verden. Vi spiste god mad (det håber jeg i hvert fald også de syntes), grinte en masse og talte en helt masse om verdenssituationen og børn. 

English:
This weekend some of the most wonderful girls in my life came to visit and I felt so blessed and loved. All Sunday I could hardly stop crying from joy as I sat on the couch sooo tired listening to our dishwasher taking care of the hard job of cleaning up. One of the girls I have known for 19 years (seriously, how is that even possible?), some of them for 10 years (again; I really don't feel old enough to have known anyone for 10 years?!), two of them for five years and one of them for a few years - and they're all the best girls in the whole world. We had some great food (at least I hope they thought so too), laughed a lot and talked about the world situation and babies. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...