Sider

27.7.14

OOTD: Bringing back tomorrow


Da Grøn Koncert kom forbi Århus tog min kæreste og jeg derud og sad på et limegrønt tæppe og nød solen og musikken, kolde colaer og lune baconchips. Vi drak litervis af vand og besøgte festivaltoilletterne lidt for meget (puha, min sarte graviditetsnæse var altså slet ikke glad - men når blæren siger "go!", så bliver man jo nødt til det!) og rockede med. Vi kom først da Burhan G lakkede mod enden og jeg nød særligt Lukas Graham og Mads Langer og Tim Christensen. 

Vi havde en virkelig dejlig dag, men jeg var også træt, da vi tog hjem, mens Kashmir spillede. Derfor er billederne her taget hurtigt på vej hjem, i stedet for på selve festivalpladsen. Jeg havde nemlig plukkeveer og en fyldt blære, der ikke rigtig gav mig tålmodighed til andet. Sådan kan det jo gå! 

Siden da har jeg haft Mads Langer og Tim Christensens nye single "Bringing back tomorrow" på hjernen. De kan altså noget særligt sammen, de to drenge! 

English:
Last weekend a touring one day festival came by Aarhus, where I live. My boyfriend and I went and spend the day in the sun a lime green carpet on the ground, enjoying the music, the sun and chilled drinks (well, coca cola if you're wondering). We drank I don't know how much water and I had to visit the festival toilets too many times (let me tell you; my sensitive pregnancy nose was not happy! But when the bladder says "go!" you just have to go, right?). I especially enjoyed the artists Lukas Graham and Mads Langer & Tim Christensen. 

We had a lovely day and I was really tired when we left the venue. We snapped these photos really quickly on our way home instead of at the venue - I really wanted to go home (and I really had to pee), so I didn't have much patience. 

Denim jacket - Zizzi // Dress - Dorothy Perkins // Bag - Primark



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...